avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Poniedziałek, 23 maja 2016 · dodano: 23.05.2016 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 164.367 km.
1683 dni.

to jest moje miejsce startu. 01 czerwca o północy. Modrzewina. Oczywiście jest to Elbląg.
Z tego miejsca wyjadę w Polskę. Aby było trudniej start rozpocznę ze zjazdu, meta będzie pod górkę.
I tak dla zasady będę tu w czerwcu tylko dwukrotnie- na początku i na końcu.
Ten ostatni podjazd ma kojarzyć mi się tylko wyłącznie z programem APOLLO 18.
Oczywiście podczas tych 30- tu dni będę w Elblągu lub jego okolicach. Głównie jednak tylko wtedy gdy będzie mocno lało- i to właśnie wyłącznie w takich warunkach elbląscy koledzy będą mieli możliwość ze mną pojeżdżenia, nie w słońcu.
I w programie uczestniczą wszystkie moje rowery, może i każde duże miasto.