avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 570954.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Niedziela, 24 kwietnia 2016 · dodano: 24.04.2016 | Komentarze 12

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 168.088 km.
1712 dni.

wyjechałem o 4.45, w deszczu, góralem, samemu. O 7.20 byłem w Kwidzynie ( 75km ). Już nie padało.
Tu pociągiem przyjechali Fisz, Marecki i Krzyś.
Wspólnie postanowiliśmy przejechać szlakiem Napoleona. Kwidzyn-Iława.
Trasa ma długość 90 km. Przejechałem z kolegami 70 km w terenie, co zajęło nam 8 !! godzin...68 km przeszedłem pieszo.
No może nie tyle, ale dosyć miałem pieszych kilometrów, łażenia po polach, trawach, drzewach itp. Za dużo.
Trasa z cyklu: już nigdy więcej tu nie przyjadę. Żeby nie obecność Fisza i Krzysia to w ogóle nie byłbym na tej trasie bo już od samego początku łaziliśmy po trawie i krzaczorach. Mogę jeździć w trudnym terenie, ale mam jeździć.
W rejonie Jezioraka zjechałem na Siemiany asfaltem. Sam dojechałem do Iławy, zjadłem obiad i...okazało się, że kumple jeszcze jadą te brakujące 20 km.  No to spojrzałem na niebo...a tam czarne chmury. Padał deszcz, grad śniegowy, wichura...więc ruszyłem w drogę powrotną, do Elbląga miałem 90 km ...przez Siemiany i Małdyty.
Do Elbląga wjechałem o 20.30. Przywitał mnie deszcz.
Było ok.

W Iławie © Robert1973 Jeziorak w Siemianach
Jeziorak w Siemianach © Robert1973

nosor
| 21:40 czwartek, 28 kwietnia 2016 | linkuj Moje dokładne dane są na Endomondo, nie chce mi się codziennie wpisywać wyników i ich liczyć, dlatego dodaje je w uśredniony sposób, raczej na moją niekorzyść. Jeśli masz z tym problem, to bardzo współczuję.

Polecam również nauczyć się stosować słowa zgodnie z ich znaczeniem, gdyż Trollem jesteś Ty. Nikt nie prosił Cię o włączanie się do dyskusji nie mając naprawdę nic ciekawego do powiedzenia, prócz szukania zaczepki jak to zwykle bywa z odważnymi przez internet. Idź już spać, wstydu oszczędź.

nosor
| 21:29 czwartek, 28 kwietnia 2016 | linkuj Wyniki na moim blogu mam podobne, gdyż jeżdżę do pracy tą samą trasą Sherlock''u,

Pana Roberta obserwuję od dawna. Jeździ latami i osiąga nieprawdopodobne dystanse. To budzi moją ciekawość i podziw, dlatego zapytałem. Robert1973 ma ok. 20x większy dystans od Twojego raczkującego dystansu.

Można uprawiać latami dyscypliny nie patrząc na ból i małe kontuzje, bo tak jak Pan Robert wspomniał - ,,on tego pragnie".

Twoje komentarze nacechowane jakimś gimnazjalnym wydźwiękiem zachowaj dla swoich znajomych, bo nie ruszają mnie takie zaczepki na niskim poziomie.

Jeśli dalej masz jakiś problem zapraszam na PM, bo szkoda, byś zaśmiecał tę stronę.

nosor
| 20:48 czwartek, 28 kwietnia 2016 | linkuj albioszka. Jestem fizjoterapeutą i nie mam o czym z Tobą dyskutować, gdyż Twój komentarz mówi mi, że nie jesteś osobą, z którą warto rozmawiać. A Twój następny komentarz na moim blogu ,,Ale z Ciebie troll" jest niedojrzały, więc zastanów się, czy na tym portalu jest dla Ciebie miejsce.

Robert1973 dziękuję za odpowiedź. Bardzo szanuję Twoje wyniki. Chciałbym chociaż w połowie dorównać Twoim. Wielki szacunek, a pytanie o kolana to czysta ciekawość związana z moim wykształceniem.

kbialy2002
| 11:49 wtorek, 26 kwietnia 2016 | linkuj To był kawał dobrej pieszej... rowerowej wycieczki...
| 19:24 poniedziałek, 25 kwietnia 2016 | linkuj nosor...też byś tyle jeździł w taki sposób na rowerze, gdybyś tylko tego pragnął.
na inne rzeczy poświęcam więcej czasu niż na rower.
nie wiem co będzie potem ze zdrowiem.
wykorzystuj rower tak jak do tej pory to robisz, nie bierz ze mnie przykładu.
kgrzany
| 12:46 poniedziałek, 25 kwietnia 2016 | linkuj Zdjęcie z Iławy jest nie z tej Ziemi
| 09:51 poniedziałek, 25 kwietnia 2016 | linkuj Dzięki za epicką wycieczkę i moc wrażeń :-).
| 20:53 niedziela, 24 kwietnia 2016 | linkuj Dzień dobry,

Ja Pana bardzo przepraszam, ale muszę zapytać.

Czy coś poza jazdą na rowerze robi Pan w życiu?

W jakim stanie są Pana stawy kolanowe? Patrząc na to z punktu fizjoterapii, powierzchnie stawowe musiały zostać bardzo wyeksploatowane takimi morderczymi, codziennymi przejażdżkami.

Serdecznie Pozdrawiam i życzę powodzenia.