avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579028.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg i okolice, do 35 km

Czwartek, 14 kwietnia 2016 · dodano: 14.04.2016 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 169.451 km.
1722 dni.

od 5 nad ranem. Szosowym rowerem. Bez emocji.
Ważny dla mnie będzie początek maja. Jeśli okaże się, że w maju otrzymam zgodę na urlop w czerwcu- to w czerwcu przejadę dystans łączny 10.000 km. Będę robił casting na pisarza, który będzie mnie słuchał i pisał na moim blogu za mnie to, co mu powiem, i to co przejechałem, aby codziennie jakoś to ładnie wyglądało. Wysłucham propozycji co do sposobu przejechania Polski.
Opcje podstawowe to: północ- południe, wschód-zachód, w poprzek ze Świnoujścia do Ustzyk, w poprzek z Suwałk do Zgorzelca, całe góry, całe pomorze, cały wschód, cały zachód i wszystko oczywiście z powrotem, albo zwyczajnie na około Warszawy.  Jak Ktoś będzie miał życzenie to pół dnia mogę jeździć np. na około Lublina.