avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Eg- Gdańsk-Eg (okrężną drogą oczywiście)

Czwartek, 24 marca 2016 · dodano: 24.03.2016 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 172.483 km. 1743 dni.

no Panowie ( z Elbląga) , zabawa się skończyła. Koniec jazdy góralem. U mnie jest wiosna, w Gdańsku jeszcze nie, ale to nic.
Teraz do Gdańska to ja mogę przyjeżdżać na 5 minut, a nie na jakieś sjesty w restauracjach.
Co prawda więcej siły mnie to kosztuje, ale towar mam za to kilkukrotnie lepszy. Średnia 30 km/h to minimum.
Nie jestem pasjonatem szybkiej jazdy, ale normalnej jazdy, za to długiej, bez żadnych oznak zmęczenia.
To niesamowite uczucie zrobić 150 km i ani razu nie spojrzeć na którym kilometrze jestem.
Oczywiście góralem będę na około dojeżdżać do pracy, ale z wycieczkami góralem to dam sobie spokój.
Mimo wszystko do zobaczenia na trasie. mam nadzieję, że spotkamy się nie raz.

Herb Gdańska jeszcze nie jest ukwiecony