Eg-Malbork-Kwidzyn-Jeleń-Skórcz-Starogard Gdański-Kończewice-Lichnowy-Nowy Staw-Świerki-Jazowa-Kępki-Nowakowo-Eg

Sobota, 19 marca 2016 · dodano: 19.03.2016 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 173.164 km.
1748 dni.

od północy do 11- tej pojeździłem sobie z Mareckim, w środkowej fazie  po Kociewiu.
Z początku nawet ciepło było, po godzinie, po wjechaniu do województwa pomorskiego w Starym Polu nagle się nie ochłodziło.
Ogólnie było mi zimno, padał nawet nieznacznie śnieg w Kończewicach. Ogólnie jednak było sucho, aż tak jak wczoraj nie wiało.
Jechałem góralem.
Grodzisko w Owidzu było zamknięte, ale zza płotu też ładnie wyglądało, jest powód, aby tu w dzień przyjechać- znajduje się obok Starogardu Gdańskiego. No a potem jazda po doskonale znanych terenach, asfaltowo. OK. Mile spędzony nocny czas.

Most na Wiśle k. Kwidzyna
Most na Wiśle k. Kwidzyna © Robert1973 W drodze na Skórcz postanowiłem zjechać na autostradę, Marecki jechał Wojewódzką
W drodze na Skórcz postanowiłem zjechać na autostradę, Marecki jechał Wojewódzką © Robert1973 Średniowieczne grodzisko w m. Owidz