Wtorek, 15 marca 2016 · dodano: 15.03.2016 | Komentarze 2

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 173.714 km.
1752 dni.

jeszcze w weekend ładnie działało. Wczoraj już nie bardzo, a dziś...łańcuch nie przeskakiwał jeszcze, ale już coś we wszystkim trzeszczało i nie działało jak w maśle. A ja sobie na to pozwolić nie mogę. Wykonuję mega wysiłek mam więc wymagania.
Ma działać i koniec. Poprzedni napęd bez przedniej tarczy wymieniłem dokładnie dwa miesiące temu...16 stycznia.
W tym czasie przejechałem 8.000 km. Świadomie napęd nie był klasowy z uwagi na okres zimowy.
Jak przypomnę sobie ostatnio, że grupa mi odchodziła, gdy ja miałem 50 km/h....teraz jest jest inaczej.
Z tyłu 12/27 z przodu tarcza 48 i tylko na niej jeżdżę, mniejsza jest, ale nie mam przerzutki by na nią spuścić łańcuch i wcale nie jestem zmartwiony z tego powodu...nie potrzebuję jej.
Reasumując: rano o 5 nad ranem miałem złom, a już po południu robiłem drugie 50 km z napędem nufka funkiel.
Podziękowania dla Fisha, za szybką i sprawną wymianę.