avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577261.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Eg-Piaski-Eg

Sobota, 20 lutego 2016 · dodano: 20.02.2016 | Komentarze 3

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 177.217 km.

zacząłem od 5 nad ranem, samemu.
O 9-tej wyjechałem gonić Krzysia, który zmierzał na Piaski na Mierzeję Wiślaną- Jego cel: odnaleźć pozostałości linii kolejowej na odcinku Piaski - Krynica Morska. Mój cel: dogonić Go.
Cele zostały zrealizowane, było wspaniale. I asfaltowo i terenowo.
Te pierwsze widoki są ze szczytu ( ok. 30 m. n. p . m ) Wielbłądzi Garb.
Pogoda super, nie padało, wiało jak cholera. Z powrotem pod mega silny wiatr, przez 50 km.
Rower na pierwszym zdjęciu nie jest Krzysia. Gościa tego sprzętu nie znam, ale opony ma super.
Polubiłem go bo widać, że jest konsekwentny, ciągle jeździ na tych samych oponach. Dla niego jeszcze nie czas na zmianę opon.
Rejony znane dla mnie, ale asfaltowo. Dzięki Krzysiowi dziś przejechałem jakieś 20 km po terenie, gdzie byłem pierwszy raz w życiu.
I jeszcze raz: Wszystkiego co najlepsze z okazji Urodzin Ci życzę.