avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577848.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYCOWA LICZBA 79

Wtorek, 1 grudnia 2015 · dodano: 01.12.2015 | Komentarze 9

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 186.759 km.
1857 dni-.

Wyjechałem o 5.00. Od początku w deszczu. Deszcz lał przez godzinę...przepraszam, przestał w tym czasie na 10 minut bo...zaczął sypać śnieg. Jechałem bez okularów bo w nich już nic kompletnie nie widziałem, a śnieg był ostry jak szpilki.
Od 6- tej już nic nie padało. Było mi za to cholernie zimno bo byłem mokry. Jeździłem do 7-ej przed pracą.
Przyznam, że nawet wyschłem bo bardzo mocno wiało. Wyschłem albo od połowy w dół, albo w górę, nie pamiętam.
nic szczególnego, zdarza się.
Wieczorem drugie 50 km. Było już sucho, wietrznie.
Wczoraj byłem u ortopedy z prawą stopą. Coś jest, jeszcze oboje nie wiemy co, ale przynajmniej jeden z nas niebawem się dowie.
Ten lekarz to niejako mój kibic. Gdy mu powiedziałem, że dla dobra stopy dam sobie nawet na miesiąc włożyć ją w gips to lekarz powiedział, że nie ma takiej możliwości. Mam jeździć do przodu, a nie odrabiać potem jakieś straty.

Gość | 00:55 poniedziałek, 7 grudnia 2015 | linkuj do znerwicowanego: nic się nie należy, jak będzie chciał to może wstawić i teledysk Wham i nic Ci do tego :)
znerwicowany | 08:43 niedziela, 6 grudnia 2015 | linkuj Wytłumacz Robert proszę ja Ciebie co to jest ta księżycowa liczba, bo chyba należy się to tu zaglądającym i śledzącym na bieżąco Twoje poczynania. Chyba, że bloga prowadzisz tylko dla siebie wtedy zapisuj sobie to w jakimś nieudostępnionym ogółowi excelowym arkusiku lub 60-kartkowym zeszyciku.
Gość | 20:16 piątek, 4 grudnia 2015 | linkuj dobra strzelam, to długość ....w wzwodzie, zgadłem?
| 21:06 czwartek, 3 grudnia 2015 | linkuj Nie spadnie w tym miesiącu, bo nie ma on 79 dni. Chyba, bo ja słaby z matematyki jestem :-))))))
| 22:08 środa, 2 grudnia 2015 | linkuj setki nie mają znaczenia. to nie to.
a jak liczba spadnie do zera to kolegów zaproszę na piwo.
Warunek: musi spaść jeszcze w tym miesiącu.
Gość | 21:23 środa, 2 grudnia 2015 | linkuj po prostu jakieś odliczanie przejechanych setek czy innego ustrojstwa. Ciekawy jestem co będzie jak dojedziesz do celu, tzn do "zera".
| 21:13 środa, 2 grudnia 2015 | linkuj Wasze domysły są ciekawe...ale to nie to.
kgrzany
| 22:36 wtorek, 1 grudnia 2015 | linkuj No to może tyle musisz przejechać jeszcze wtorków, aby dojechać na księżyc? Nie liczyłem, zgaduję:)
| 22:10 wtorek, 1 grudnia 2015 | linkuj 79 to też liczba pierwsza teraz czekamy na 73 :-)