avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575507.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYCOWA LICZBA 80

Niedziela, 29 listopada 2015 · dodano: 29.11.2015 | Komentarze 3

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 186.959 km.
1858 dni.

wszystko na szosowym Giant TCR. Zbyt mały dystans na robienie zdjęć.
100 km na Żuławach z Marco Pantanim. Potem Włoch zjechał do domu, ja pojechałem na Wysoczyznę Elbląską.
Na 10 km przed domem w Milejewie spotkałem wracających z opery Mariusza, Marka B, Krzysia- a w Elblągu Tomka, Sławka i...no właśnie, nie znam szóstego Gościa.
Wiało niesamowicie mocno, bardziej oczywiście na Żuławach. I o to chodziło, a raczej jechało.

kgrzany
| 20:41 poniedziałek, 30 listopada 2015 | linkuj No wieje strasznie i badziewia leżą na drodze:~( . Trzeba uważać.
Gość | 19:28 niedziela, 29 listopada 2015 | linkuj chSzurkowskiego nie poznaleś , na ja pierd....., Robert co sie z toba dzieje człowieku,