avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579842.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYCOWA LICZBA 98

Środa, 4 listopada 2015 · dodano: 04.11.2015 | Komentarze 8

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 189.949 km.
1884 dni.

wsiadłem na rower o 6 nad ranem,  przed 10- tą już miałem 100 km. Widoczność zerowa, jak nie ciemność to mgły. Na odcinku między Tralewem a Malborkiem dogonił mnie nawet Lucjan...samochodem. I Go nie poznałem. Okulary zamglone, zadeszczone, mgła, poznałem najpierw Jego samochód. Niby nie pada, a byłem mokry.
Trochę pogadaliśmy, pojechałem dalej oczywiście.
Trudno, do mgieł też można się przyzwyczaić. No i odczuwam, że zimniej się zrobiło.
Nadal jeżdżę szosowymi rowerami, nie dbam o prędkość,  takie okresy, jeśli jeździ się codziennie bardziej trzeba przeżyć, niż móc każdego dnia czerpać z tego same przyjemności.
Jutro też pobudka o 5 nad ranem. Nie zmienię się, ma ku temu siły.
Zapraszam do wspólnej jazdy. Start Nad Jarem. Zero zdjęć, zero stawania na pedały. Bo robienie zdjęć i stawanie na pedały są oznakami słabości.

Gość | 06:46 poniedziałek, 9 listopada 2015 | linkuj W ustawieniach bloga można ustawić komentowanie tylko dla zarejestrowanych lub znajomych czy coś w tym stylu. To może być rozwiązanie na nieproszonych gości.
Gość | 00:17 niedziela, 8 listopada 2015 | linkuj Nie zgadzam się z "gościem";) Ciągłe pisanie o księżycu i to maniakalne jeżdżenie rowerem jest raczej objawem zaburzeń obsesyjno-kompulsyjnych, czyli nerwicą natręctw. Sugeruję wizytę u dobrego psychiatry.
| 20:35 sobota, 7 listopada 2015 | linkuj nie komentować troli, nie karmić troli
Gość | 02:28 sobota, 7 listopada 2015 | linkuj Pisanie w kółko o tym samym, tzn o księżycu to też oznaka słabości, a raczej ograniczoności umysłowej
| 23:05 środa, 4 listopada 2015 | linkuj marzę o tym, aby złapał mnie fotoradar , gdy będę jechał na ...rowerze.
Gość | 23:02 środa, 4 listopada 2015 | linkuj Nie mów. Lepiej miej słabość do fotek, bo były fajne. Chyba, że chodzi o te z fotoradaru