avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579028.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

JESTEM W POŁOWIE DROGI NA KSIĘŻYC !!

Niedziela, 18 października 2015 · dodano: 18.10.2015 | Komentarze 3

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 192.100 km.
1901 dni.

na dzień dzisiejszy ziemską liczbą jest 13- tka, księżycową zaś 105.

100 km góralem, 100 km szosowym. Pierwsze kilometry już o 4 nad ranem, ostatnie o 19- tej wieczorem.
Niemal cały czas w deszczu, non stop byłem za to mokry.
To prawda, że lepiej by było mieć ponownie wiosnę, ale mimo to deszcz nie wywarł na mnie żadnego wrażenia, niepokojącego.
W najbliższych dniach też będzie, a ja też będę na rowerze. I te 200 km, żaden problem, mało bo nie mam motywacji w tym roku jeździć więcej. Wszystko kontroluję, na dwa dni przed buduję w myślach rowerowe dni, byle tylko się nie pomylić.
Już co raz mniej mam w sobie niepokojących myśli bo zawrócenie już mi nic nie da.
Zapisałem się właśnie na kolejną, jubileuszową edycję Bałtyk Bieszczady 2016 km w 2016 roku.
I mam tylko nadzieję, że to, co dotychczas robię to krople morza.
Nie zmienię się, nawet gdybym miał możliwość jeżdżenia jedynie wokół swojego bloku.

| 19:51 poniedziałek, 19 października 2015 | linkuj postaram się powoli coś o sobie w tej kwestii pisać.
Gość | 06:25 poniedziałek, 19 października 2015 | linkuj Mógłbyś gdzieś opisać, a może już to zrobiłeś jakieś rady dla rowerzystów długodystansowych.
Tzn. np. jak się odżywiać, co pić, co zabrać w trasę, jak się ubrać, byłyby to cenne wskazówki dla niejednego początkującego lub możliwość porównania własnych doświadczeń dla już nie początkujących.