avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 576226.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Stękiny- Łukta- Morąg- Pasłęk-Elbląg

Niedziela, 2 sierpnia 2015 · dodano: 02.08.2015 | Komentarze 0

pozostało 1978 dni i 202.635 km do Księżyca.

no to jedziemy drugą noc z rzędu. W nocy ponownie przenikliwie zimno, nie tylko mi. To już niecała setka do domu.
Jedziemy szybko, zmęczenie oczywiście jest, ale jazda jest płynna, nikt nie narzeka. Środek wakacji, a ja muszę kurtkę pożyczać od Sławka. Nie brałem żadnych toreb, sakw, ale też miałem ubrania na dłuższy rękaw i nogawki...nic z tego, nie wystarczyły.
W Morągu koledzy poprosili o ostatnią przerwę. Jak bym im pozwolił to by normalnie spali na ławce do rana. Pełna mobilizacja i...okazało się, że aż tacy zmęczeni nie byli, grzali ostatnie 50 km, aż furczało, co odchodzili to Ich doganiałem. Aż szkoda było się potem żegnać. Ja do domu wszedłem o 4 nad ranem.