avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 574256.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg, Białystok- Knyszyn- Mońki- Osowiec-Tykocin-Jedwabne-Łomża-Szczytno-Olsztyn-Wrzesina-Stękiny

Sobota, 1 sierpnia 2015 · dodano: 02.08.2015 | Komentarze 2

1979 dni i 202.747 km do Księżyca.
od północy nadal jeździmy. Do godziny 1.00 pojeździliśmy po mieście, no a potem w trasę.
Cel: narodowy Park Biebrzański, okolice rzek Biebrza i Narew. Wszystko zorganizował Marecki...ja tylko statystowałem.
Białystok przepiękny, Park również, towarzystwo niesamowite.
Nocą i nad ranem przenikliwie było mi zimno, chyba nie tylko mi. W parku biebrzański spodziewaliśmy się Łosi, które w tym rejonie podobno licznie występują...nic z tego, nie zauważyliśmy żadnego, mnóstwo o nich znaków ostrzegawczych było.
Za dnia chyba ciepło było. Dziś nie liczyły się kilometry, a jednak ich trochę uzbierałem. Dość powiedzieć, że pierwsza stówa padła jakoś dopiero o 8 nad ranem...i dobrze, zwiedzanie było ważniejsze.
W Parku narodowym asfalt na całej długości I klasa...przyjadę tu jeszcze.
Ogólnie atmosfera wyśmienita, warto było zobaczyć to co zobaczyliśmy, rejon tej Polski godny obejrzenia.
W Olsztynie byliśmy po 22- giej, zdjęcie zrobiłem nietypowe w tym mieście....budują torowisko tramwajowe. Olsztyn bowiem nie ma jeszcze tramwajów.

Białystok
Białystok © Robert1973 Białystok
Białystok © Robert1973 Nad rzeką Biebrza
Nad rzeką Biebrza © Robert1973 Twierdza Osowiec
Twierdza Osowiec © Robert1973 Zamek Tykocinie
Zamek Tykocinie © Robert1973 Synagoga w Tykocinie
Synagoga w Tykocinie © Robert1973 Rzeka Narew