Augustów-Olecko-Giżycko-Mrągowo-Św. Lipka-Lutry-Lubomino-Pityny-Godkowo-Elbląg

Niedziela, 5 lipca 2015 · dodano: 06.07.2015 | Komentarze 0

pozostało 2006 dni i 206468 km do Księżyca. Dojadę tam.
W oczekiwaniu na Kolegów od północy jeżdżę sobie po mieście Augustów. Trochę się rozczarowałem- światła wygaszone, mało ludzi, nie było czuć wakacyjnej atmosfery. Po 1- szej wyjechałem ponownie w kierunku na Sejny z nadzieją, że wyjadę na przeciw moim kolegom. I tak się stało: przed Augustowem trafiłem na Mareckiego, Krzysia i Leszka. Wraz z nimi ponownie stawiłem się w punkcie kontrolnym w Augustowie. Tu dojechali też Lucjan i Marcin oraz Adam, który ciął razem z Nimi.
I to właśnie z Nimi postanowiłem jechać dalej do mety bo przecież mogłem liczyć na większą średnią niż z ekipą Mareckiego.
Marecki do mety jakoś dojechał przed 18- tą, ja z Lucjanem i Marcinem przed 13- tą.
Drogę do Olecka przejechaliśmy szybko jak na swoje warunki- 35- 40 km/h średnio.
Potem też było szybko. W Mrągowie po 24h byliśmy na 500 km. Od teraz jechaliśmy wolniej bo 30 km/h ale pod górę- dołączyło do Nas kilku bikerów między innymi z Włocławka, którzy cięli niesamowicie.
Ostatnie 50 km jechałem tylko z Lucjanem i Marcinem.
No a potem rozmowy na ranczo Roberta. Do domu wyjechałem o 17.30 oczywiście wróciłem rowerem.
Na trasie totalny upał, ciągle poza nocą oczywiście ponad 30 stopni.
Jak dla mnie, czym cieplej tym lepiej.
Gratulacje dla Wszystkich, którzy ukończyli ten ultramaraton- równie wielkie jak i dla Zwycięzcy.
Bajka, to moja bajka rowerowa.

Augustów
Augustów © Robert1973 Augustów
Augustów © Robert1973 Adam...Góral Nizinny
Adam...Góral Nizinny © Robert1973 Adam, Lucjan, Marcin
Adam, Lucjan, Marcin © Robert1973 Marcin ze mną po 550 przejechanych km
Marcin ze mną po 550 przejechanych km © Robert1973 Marcin i Lucjan wjeżdżają na metę