avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577366.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Pityny-Lubomino-Reszel-Kętrzyn-Gołdap-Sejny-Augustów

Sobota, 4 lipca 2015 · dodano: 06.07.2015 | Komentarze 2

pozostało 2007 dni i 206808 km do Księżyca. Dojadę tam.
Mam swoje rowerowe zasady i ich nie zmienię. Będę uczestniczył w ultramaratonach i maratonach z długością co najmniej 1000 km.
Ale takie jak ten: Pierścien Tysiąca Jezior z 610 km non stop jest też bardzo potrzebny. Bo znowu mogłem spotkać wspaniałych Bikerów nie tylko z Elbląga, z całej Polski dosłownie.
Postanowiłem  wraz z Nimi przejechać po tej wspaniałej trasie.  Nikomu nie przeszkadzałem, wielokrotnie pomagałem na zmianach.
Wyjechałem z czołówką kilkanaście minut po ósmej.
Od Gołdapii zacząłem zwalniać czekając na Kota, Wilka, Lucjana i Marcina.
W Gołdapii zaszedłem do kultowej knajpy Jędrusia zjadając tradycyjnie kartacze na co nie mógłbym sobie pozwolić na wyścigu.
Tu doczekałem się Marzenki i Michała- wraz z Nimi przejechałem mój najbardziej ulubiony odcinek 57 km Gołdap-Rutka Tartak.
Pierwszy raz jechałem z Marzenką w ogóle. Pozdrawiam, było miło.
Od Rutki nowu zacząłem zwalniać czekając na Lucjana i Marcina, długo to trwało bo okazało się, że pomylili drogę w okolicach Kętrzyna i mają...70 km w plecy. Tak więc z innymi bikerami dojechałem tego dnia do Augustowa.
Tu byłem po 23- ciej. Do północy zjadłem obiad i postanowiłem tu zaczekać na Lucjana i Marcina oraz na kolegów z mojego Elbląga bo są już w Sejnach 40 km od Augustowa. Dalej będę z Nimi jechać.

Na starcie Remigiusz Ornowski- zwycięzca i rekordzista trasy
Na starcie Remigiusz Ornowski- zwycięzca i rekordzista trasy © Robert1973 Lubimy Lubomino