avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

szkoda, że jeszcze jestem bliżej Ziemi niż Księżyca

Środa, 29 kwietnia 2015 · dodano: 29.04.2015 | Komentarze 0

2073 dni, pozostało...218.016 km do Księżyca. wczesnym rankiem 35 km, pozostała część po południu, szosowym Wheelerem. Deszczu dziś nie było. Mimo to jak dla mnie to jeszcze nie jest wiosna. Z podziwem patrzę na szosowców w krótkich spodenkach. Taki strój jeszcze nie dla mnie. Smaruję swoje kolano, rozgrzewam je i staram się utrzymać mu ciepło. Deszcz by mu nie przeszkodził, kolano chronię przed przenikliwie zimnym wiatrem. Deszcz na pewno przydałby się mojej psychice. Bo ja muszę mieć zróżnicowaną pogodę. Po deszczu cholernie mocno doceniam zwykły słoneczny dzień. Kolano podczas chodzenia już od dawna nie sprawia mi trudności, ale jak mocniej naciskam nogą na pedał podczas jazdy to coś jeszcze czuję niepokojącego, trudno mi utrzymać 35 km/h, ale jak wiatr nie przeszkadza to tyle cisnę dłuższy okres bo przy ciągnięciu pedału do góry bólu nie czuję. Nie wiem jak to określić, ale prawa noga to jakieś moje 60 %. Wszystko pod kontrolą. Jak dadzą mi kule to przestanę jeździć. Kiedyś miałem gorsze kontuzję i to nimi wtedy powinienem się przejmować. Słaby ten kwiecień, ale jeszcze mam jeden dzień, aby go uratować. Drzewo