avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg- Stegna i okolice

Środa, 1 kwietnia 2015 · dodano: 03.04.2015 | Komentarze 0

2101 dni, pozostało...220.780 km do Księżyca.
pobudka tradycyjnie o 5.00- zaledwie 40 km przed pracą.
O 17-tej wraz z Krzysiem, Mariuszem i Sławkiem pojechałem sobie do Stegny.
Przeżywałem istne katusze.
Rankiem jeszcze wszystko było ok. Podczas spokojnej jazdy po pracy do domu, po mieście, nagle coś mnie zaczęło boleć w kolanie.
Do Stegny ciąłem blisko 30 km/h pod wiatr za kolegami bo...umiejętnie za Nimi się chowałem. Pedałowałem wyłącznie jedną nogą, lewą, mając nadzieję, że ból rozjadę. Było jednak co raz gorzej. Do Kątów Rybackich dojechałem. Lasem jednak przejechałem odcinek wyłącznie do Sztutowa. Potem asfaltem zjechałem do restauracji w Stegnie. Tu wspólnie zjedliśmy kolację.
Ból niesamowity, bikerzy postanowili jechać jeszcze do Jantara, ja postanowiłem wrócić do domu. Trochę miałem ułatwione zadanie bo teraz miałem z wiatrem, ale pedałować musiałem. Jechałem maksymalnie 20 km/h- męczarnie niesamowite. W domu byłem po 23- ciej.