avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577366.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

okolice Ziemi

Wtorek, 24 marca 2015 · dodano: 24.03.2015 | Komentarze 0

2109 dni, pozostało...221.865 km do Księżyca.
świadomie Żuławy, bo znowu tu wieje najmocniej. Większość pod silny, przenikliwie zimny północny wiatr.
Już dawno się przekonałem, że od takiej sytuacji deszcz dla mnie jest mniej uciążliwy jeśli tylko ciało nie jest zmarznięte.
Dawno się też przekonałem o tym, że do takich sytuacji nie da się przyzwyczaić. To muszę przejechać, takie dni muszą być.
Ja muszę widzieć i czuć różnicę.
Co innego przejechać dziś 20 km, co innego powyżej 100, kiedy wcale nie trzeba tyle jeździć. Końcówkę przejechałem przez Wysoczyznę Elbląską. Za Łęczem rower na plecy, 100 metrów pieszo i dalej można jechać. rzeczywiście tu rozkopali drogę. Samochodem nie da się przejechać. Większość wieczorem bo miałem w pracy I zmianę. Gdy pracuję na II zmianę to oczywiście jest na odwrót,...i tak do końca.