avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577602.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Eg-Łęcze- Tolkmicko-Frombork-Braniewo-Gronowo- Żelazna Góra-Górowo IŁ.-Lidzbark W.-Orneta-Bażyny-Młynary-Milejewo-Eg

Sobota, 7 marca 2015 · dodano: 07.03.2015 | Komentarze 4

2126 dni, pozostało...224.074 km do Księżyca. Z tego wypadu zapamiętam dwie rzeczy: że ten szlak fortyfikacji trójkąta lidzbarskiego jest bardzo ciekawy, dobry pomysł Mareckiego, aby tu przyjechać. Chcecie coś więcej się dowiedzieć to wejdźcie na jego stronę, ja jestem zmęczony. Znajduje się blisko Ornety. Druga rzecz jest taka, że przejechałem góralem 218 km asfaltem po to, by 5 km pojeździć terenowo po lesie bo szosowym bym tam przecież nie wjechał... Wyjechaliśmy o północy, w Braniewie po dwóch godzinach jazdy jakoś zaczęło lekko padać...ja byłem mokry, Marecki pewnie też, trochę się też ochłodziło tak o 4 nad ranem, ale ogólnie było super. Coś padało też pod koniec, ale wtedy dla mnie mogło już lać. Końcówka pod silny wiatr. Pod dom podjechałem jakoś po 12- tej. Krzyś, sąsiad, czyli Marco Pantani stwierdził, że to mordęga góralem jeździć tak długo. A mi to radość sprawia. Braniewo
Braniewo © Robert1973 To cacko ma tylko jedno przełożenie, moje
To cacko ma tylko jedno przełożenie, moje © Robert1973 O tej godzinie też jechaliśmy