avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575865.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg

Poniedziałek, 23 lutego 2015 · dodano: 23.02.2015 | Komentarze 0

2138 dni i tylko...225.588 km do Księżyca.
niesamowite, wszystko po mieście. Cały czas pracuję nad LVI Elbląskim Alleycatem, który odbędzie się za kilka dni, 28 lutego.
Odpowiedzi na pytania będą proste, aczkolwiek ciekawe.
Dużo w to wszystko wkładam pracy.
Tytuł jest, podtytuł współpracujący z tytułem: jest.
oczywiście będą po dwie odpowiedzi współgrające z powyższym.
I nad tym właśnie rozmyślam najwięcej bo...wszystko ma się zgadzać jak w Panu Tadeuszu.
Przejechałem trasę dziś ze trzy razy, będzie więcej niż 20 km. Musi być wysiłek fizyczny. 30 nie będzie, spokojnie.
Będzie ciekawie, daleko, męcząco...bo już pewnie czegoś takiego nie będzie mi dane zorganizować, przynajmniej nie prędko.
I jest o co walczyć. Zwycięzca zabierze wszystko co najlepsze: nagrodę oraz dożywotni u mnie tytuł Mistrza Elbląskiego Alleycata, Zwycięzcę będę  szanował przez wiele wiele lat.
meta, z tego co mi jest wiadome, raczej będzie w moim mieszkaniu, może przy okazji uda i mi się pobić jakiś nowy rekord,
np. ilości rowerów na balkonie lub w piwnicy.
Pozostałym na mecie uczestnikom również pogratuluję bo wiem jakie to trudne. Kurde, nigdy w czymś takim nie startowałem i przyznam, że łatwiej mi wystartować w BB Tour. Multum myśli o tym jak wygrać, a przy okazji nie zgubić się, wyszukać wszystkie punkty kontrolne, nie pogubić się, prawidłowo punkty opisać...trudne dla mnie.