avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578827.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg- Pasłęk i ich okolice

Czwartek, 12 lutego 2015 · dodano: 12.02.2015 | Komentarze 2

2149 dni i tylko...226.794 km do Księżyca. Rankiem wyjechałem do Pasłęka po pączki. Pełna ich nazwa brzmi: pączki rafi1368. Kolega biker Rafi kiedyś na blogu napisał, że wracając do domu z Polski zajechał do ciastkarni w Pasłęku i... zjadł niesamowicie smaczne pączki z nadzieniem toffi. Zaciekawiło mnie to. Pączków dotychczas jadłem mnóstwo, ale tylko te tradycyjne z nadzieniem dżemowym. Postanowiłem wtedy, że spróbuję je podczas najbliższej wizyty w Pasłęku. No i jem je do dzisiaj, tak zasmakowało mi to toffi, że praktycznie nie jem tych z dżemem. Trwa to jakieś dwa lata. Ciekawostką jest to, że nigdy nie miałem możliwości zjedzenia ich razem z Rafim. Rafi bowiem jeździ teraz lewą stroną jezdni, więc jakoś nie możemy się zgrać. bo mieszka na terenie Wielkiej Brytanii. Pączki Rafiego
Pączki Rafiego © Robert1973

rafi1368
| 22:49 czwartek, 12 lutego 2015 | linkuj A i miło słyszeć że pączki noszą nazwę moim imieniem :)
Gość | 22:47 czwartek, 12 lutego 2015 | linkuj Okazja może będzie przy następnej mojej wizycie jak nie wstrzelę się w datę kiedy wybierasz się na jakieś zabójcze kręcenie,a pączki dziś były,może nie z toffi ale z dżamamerem,w Niedzielę wybieram się ze znajomymi tam : http://www.thelondonbikeshow.co.uk/ serdecznie pozdrawiam i do usłyszenia