avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579028.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Kępa Rybacka-NDG i z powrotem + Wężowiec i Kępiny Małe + Elbląg-Adamowo-Nowakowo-Eg

Środa, 11 lutego 2015 · dodano: 11.02.2015 | Komentarze 2

2150 dni i tylko...226.894 do Księżyca.
do południa dojechałem do Nowego Dworu Gdańskiego. Wracając zajechałem do Wężowca i Kępin Małych, gdzie istniała kiedyś przeprawa promowa. teraz jest kino. Po drugiej stronie duże wały- przez to wszystko rower mam codziennie uwalony bo ciężarowe samochody dowożą tam ziemię właśnie przez Kępę Rybacką z Elbląga. Gdyby chociaż most tu zbudowali to bym nie narzekał.
Po pracy do domu naokoło przez Kępę Rybacką. Sucho, szosowym rowerem. Kępiny Małe...może jednak zrobią tu most
Kępiny Małe...może jednak zrobią tu most © Robert1973 Ostatnio byłem w operze...dziś w kinie
Ostatnio byłem w operze...dziś w kinie © Robert1973 ...z kultowego elbląskiego kina SYRENA