Niedziela, 1 lutego 2015 · dodano: 01.02.2015 | Komentarze 2

2160 dni i tylko...227.936 km do Księżyca
dziś kompletnie nie miałem czasu, a jednak coś wyszło.
Najpierw poranna jazda od 7.45 nad Nogatem- 50 km w obie strony do Władysławowa, szosowym wheelerem oczywiście skoro znowu tak suchutko było.
No cóż, nie było aż tak pięknie, bo strasznie silnie wiało, no i zimno było.
Potem, skoro atmosfera wiosenna była...wyjechałem na nieczynne szlaki kolejowe z Synkiem.
Trasa 12- to kilometrowa.
Do Malborka wyjechałem przed 19- tą zakończyć jakoś ten dzień, szosowym rowerem. Nadal wiało, no i w dodatku w rejonie Malborka droga była mokra i nieco śliska, nie padało tam, raczej nie, to chyba od Nogatu...Powrót przez Nowy Dwór Gdański.
I jedna ciekawostka. Elbląscy bikerzy mają o tyle dobrze, że skoro tak dużo i tak często jeżdżą- to sklepy rowerowe w zamian są bardzo dobrze zaopatrzone. Sklepy jednak w Elblągu w niedzielę są nieczynne, tak więc sklepy wystawiają na zewnątrz, choćby, tak jak dziś opony...coś się stanie, podjeżdżasz, bierzesz i...możesz jechać dalej.

Poranny Nogat
Poranny Nogat © Robert1973 Przed sklepem rowerowym
Przed sklepem rowerowym © Robert1973 Z Filipem rowerowo- kolejowo
Z Filipem rowerowo- kolejowo © Robert1973 Malbork- Zamek Krzyżacki, makieta oczywiście