avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577366.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg i okolice + Eg i okolice dalekie

Czwartek, 29 stycznia 2015 · dodano: 29.01.2015 | Komentarze 4

2163 dni i tylko...228.241 km do Księżyca.
wczesnym rankiem 50 km szosowym, przez Kępę do Władysławowa i z powrotem- a co. Sucho było.
Potem do pracy, coś po drodze. O 17- tej kulminacyjna zbiórka na wyjazd do leśnej Stegny.
Skład ten sam co wczoraj. Asfaltami przez Marzęcino dojechaliśmy do Tujska, potem na Stegienkę i do Jantara.
Stąd droga była już tylko leśna. Niesamowicie pięknie, wzdłuż morza, nie było zimno, nie wiało, zajebiście.
trochę lampki mi nie nadążały przy skrętach, no i amorków nie wziąłem...szum morza / Zatoka Gdańska /, księżyc, no i my...
stworzyło wspaniałą atmosferę.
Przez Stegnę dojechaliśmy tak do Sztutowa. Potem znowu asfalt, totalnie pod wiatr. W domu zalogowałem się jakoś o 23.30.

Na plaży w Jantarze
Na plaży w Jantarze © Robert1973 W lesie
W lesie © Robert1973 Marecki i Krzyś
Marecki i Krzyś © Robert1973 Wyjeżdżają w Rybinie
Wyjeżdżają w Rybinie © Robert1973

| 21:42 niedziela, 1 lutego 2015 | linkuj ...dobrze liczysz Darecki.
| 06:32 niedziela, 1 lutego 2015 | linkuj Zapraszam więc w moje okolice :-)
Kot
| 09:19 piątek, 30 stycznia 2015 | linkuj Symbol "JAN" na łodzi - próbowałam odgadnąć od jakiej miejscowości, przed rozpoczęciem czytania. Nie udało się. Lubię morze. Jantar - tam mnie jeszcze nie było :)
| 06:46 piątek, 30 stycznia 2015 | linkuj Roberto zaliczyłeś kolejny "banalny" trzeci tysiączek :-)