avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 574411.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Niedziela, 25 stycznia 2015 · dodano: 25.01.2015 | Komentarze 2

2167 dni i tylko...228.674 km do Księżyca.
Na początek wątek dla Marzenki. Zobacz, jak ja kocham kotki i jak kotki uwielbiają mnie.
Czasem je gonię, ale tylko te łobuzy.
Dziś wyjazd integracyjny. Z Elbląskimi Bikerami jednak jest tak, że w trakcie jednej wycieczki dostajesz propozycję na...kolejną.
najpierw Marecki zaprosił do ujścia Wisły Królewieckiej, było nas 12- tu.
Zimno, sucho, bomba. Super DDR leśna między Kątami Rybackimi, a Stegną. W Stegnie mały obiadek. Ogólnie super.
W drodze powrotnej ze Stegny wspólnie dojechaliśmy do Nowego Dworu Gdańskiego. Łącznie ponad 80 km.
W NDG  Krzyś zaprosił mnie na swoją ulubioną Wyspę Sobieszewską. No to pojechaliśmy, już troszkę szybciej, o wiele szybciej.
W drodze powrotnej do domu trochę na nas coś popadało, ale jezdnia nie była śliska.
Asfalt, drogi leśne, płyty, pełne zróżnicowanie...góralem oczywiście.