Wiślinka-Przejazdowo-Gdańsk-Sopot-Gdynia-Sopot-Gdańsk-Pruszcz Gdański-Kiezmark- Ostaszewo-NDG-Marzęcino- Elbląg

Sobota, 17 stycznia 2015 · dodano: 18.01.2015 | Komentarze 3

2175 dni i tylko...229.451 km do Księżyca.

No to jadę nadal...od północy, wraz z Krzysiem i Mareckim. Bo Trójmiasto z roweru najlepiej podziwiać nocą.
Przez Starówkę i Centrum dojechaliśmy nad morze. Nadmorską DDR oczywiście przez Sopot dojechaliśmy do Gdyni, także lasem.
W Gdyni spędziliśmy więcej czasu podziwiając port, niesamowity nocą.
Byłem przygotowany na nieustanny deszcz bo tak zapowiadano. Było mokro, ale padać i to nieznacznie zaczęło tylko od rana.
Trochę czasu spędziliśmy też w Gdańsku na zwiedzaniu dzielnicy Szadółki.
Niesamowite były łakocie w cukiernio-piekarni w Pruszczu Gdańskim po 6 nad ranem.
W większości droga była z asfaltu- na nim jechaliśmy nieustannie w granicach 30 KM/h. Miałem rower MTB.
W efekcie Wszyscy wróciliśmy mokrzy, ale było super. Wiatr ogólnie chyba nie przeszkadzał.
Super wyjazd, tej nocy nie warto było spać.

Krzyś na Starówce w Gdańsku
Krzyś na Starówce w Gdańsku © Robert1973 Gdańsk
Gdańsk © Robert1973 Na molo w Brzeźnie
Na molo w Brzeźnie © Robert1973 Ulica Świętojańska w Gdyni
Ulica Świętojańska w Gdyni © Robert1973 Gdynia
Gdynia © Robert1973 Gdynia
Gdynia © Robert1973 Gdańsk Dworzec PKP
Gdańsk Dworzec PKP © Robert1973 W drodze przed Marzęcinem- od tyłu
W drodze przed Marzęcinem- od tyłu © Robert1973 W drodze przed Marzęcinem- od przodu