Poniedziałek, 12 stycznia 2015 · dodano: 12.01.2015 | Komentarze 2

2180 dni i tylko 230.051 km do Księżyca.
wczoraj tak nabrałem apetytu na jazdę rowerem szosowym, że dziś go też wziąłem z samego rana.
i to był błąd. wyjechałem 11 km od domu i ciągle asfalt falownie był zamarznięty.
Cofnąłem się więc po górala.
Trochę przed pracą reszta po pracy, udało się dojechać do równej liczby.
Ciężko mi myśleć o tych liczbach, o tych mniejszych. Nie chcę już trzymać się tych stów, trzysetek bo zarówno z ilością 100 km oraz 300 km sobie poradziłem i nie muszę w tej kwestii już niczego sobie udowadniać. Nie muszę także udowadniać sobie, że w ciągu roku ziemię można śmiało objechać. Muszę dużo jeździć, ale czas już na to, abym powoli zaczął się tym wszystkim bawić bo inaczej nie dojadę na Księżyc.
Jak na razie pracuję, nad sobą, nad rowerem, nad liczbami, nad drogą. Muszę powoli zacząć przestać patrzeć na licznik, nie kalkulować gdzie jechać i kiedy, no i nieustannie jeździć w swoje ulubione miejsca. Tęsknię za liczbami w kwocie 500-ciu set i jazdami dwu dobowymi.
Powiem tak: będzie ciekawie w tym roku, wymyślę trochę jazd niesamowitych, ciekawych, godnych uwagi.
Ja nie jestem wyjątkowy, wyjątkowe jest tylko to, co robię.