avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577848.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Łęcze-Milejewo-"Berlinka boczna "- Frombork-Pogrodzie-Tolkmicko-Eg- Nowakowo-Marzęcino-Starocin i z powrotem

Sobota, 10 stycznia 2015 · dodano: 10.01.2015 | Komentarze 3

2182 dni i tylko...230.250 km do Księżyca.
wyjazd równo o północy. Z Mareckim pojeździłem sobie całą noc. Niby nie lało, ale jednak padało. Po za tym jadąc z wiatrem techniczną drogą Berlinki z prędkością 40 km/h skutecznie całą wodę z kałuż i tak wlewałem na siebie.
Ale nie ma co, najważniejsze że sobie pojeździliśmy. Nie było mocno zimno, więc dało się jechać z przyjemnością.
atrakcje?- przebiegające sarny przed nami oraz nisko przelatujące ciekawsze ptaki / orły, sowy, jastrzębie...nie wiem /- po dwa razy solidarnie.  Miasta Frombork i Tolkmicko ładne nocą.
W Elblągu byłem cały mokry, ale pogodnie nastawiony do kolejnych dni.
Potem późnym wieczorem wyjechałem dokręcić do tysiąca. Początkowa była jazda pod wiatr. teraz sobie myślę, że jednak wolę deszcz od wiatru...od takiego wiatru. nie pamiętam kiedy jechałem ulicą od prawej strony do jej środka- no bo gdybym non stop trzymał się prawej strony to pewnie wpadłbym do rowu. Mnóstwo razy zatrzymywał mnie czołowy wiatr do kilku km/h, ale nie stanąłem. Śmiałem się, że natura tak może zniechęcić . trochę męczy mnie to dokręcanie, powoli muszę z tym skończyć, ale tak ładnej liczbie nie byłem w stanie odmówić. We Fromborku