Poniedziałek, 29 września 2014 · dodano: 29.09.2014 | Komentarze 0

siedemdziesiąte dziewiąte TRZYSTA / w tym roku /.
Do domu zajechałem kilkanaście minut po północy. Oczywiście przerwa.
Nie wyjeżdżałem potem za Elbląg- najpierw 70 km po mieście, po piątej wyjechałem na Kępę Rybacką bo po mieście nie da się już o tej porze jeździć. Zrobiło się widno, skończyła się jazda.
...a w południe do pracy.
Ciepło niesamowicie, jak na wrzesień- cieszy mnie, że po raz kolejny mam możliwość jazdy o 3 w nocy.
Nie wiem ile jeszcze nocek muszę zaliczyć dla celu, oby jak najmniej. Do września miałem taktykę:
jeżdżę nocą dopóki nie jest zimno. Teraz muszę psychicznie nastawić się na inną taktykę:
jeżdżę nocą / gdy jest zimno / póki nie pada.
potem, jeśli będzie taka potrzeba: będę jeździł nocą gdy będzie zimno i gdy będzie padało, ale będę jeździł póki...będę miał po czym
/ czyli nie będzie śniegu /

/, Przy minimum 30 tys km trzeba jeździć o 3 nad ranem lub o 3 w nocy. Inaczej się nie da
Przy minimum 30 tys km trzeba jeździć o 3 nad ranem lub o 3 w nocy. Inaczej się nie da © Robert1973 Cieplutko...znowu 13- tka