avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577602.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Środa, 24 września 2014 · dodano: 25.09.2014 | Komentarze 0

Zacząłem jeździć po pracy- do domu wróciłem okrężną drogą. Zimno, mocno zimno mi było.
Nie było mokro, ale wiało, nieprzyjemnie. Wiedziałem, że te 100 km zrobię. Cały czas jednak "biłem" się
z myślami o 300 km. Czułem i sprawdziłem to, że dzisiejsza noc będzie najzimniejsza od wakacji.
Zdaje sobie sprawę, że czas mija, a w tym roku chcę przejechać...bo już oficjalnie to przyznaję- 100 sztuk TRZYSTA,
no i przejadę łącznie minimum 50.000 km, i ani jednego mam nadzieję więcej.
Grudnia nie biorę raczej pod uwagę, więc muszę jeździć teraz jeszcze dużo.
Zimno mi było jednak. W muzyce i myślach szukałem motywacji przez jakieś...80 km, by jeździć tej nocy i przejechać
kolejne TRZYSTA.
Po 110 km zjadłem kolację i wyjechałem na trochę, by pojeździć do północy.
Pojeździłem więcej bo znalazłem motywację do dzisiejszej nocnej jazdy. Trudno mi było bo byłem sam.
Do północy zrobiłem 162 km.