avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577602.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Rewal i okolice + Słupsk-Sierakowice-Kartuzy-Gdańsk-Cedry Małe- Tczew-Lichnowy-Nowy Staw- Laski-Malbork-Stare Pole- Elbląg

Niedziela, 21 września 2014 · dodano: 22.09.2014 | Komentarze 0

siedemdziesiąte siódme TRZYSTA / w tym roku /.
Po Rewalu zacząłem jeździć od 6- tej. Najpierw zajechałem też do pobliskiej m. Niechorze.
Stylowe, ładne miasteczko. Szkoda, że mgła była za gęsta- miasteczko spało, nikogo nie było na ulicy.
Po chwili znowu byłem w Rewalu i tu niespodzianka. 6.30..a z Rewalu wyjeżdża Marcin Koseski- kolega z BB i MRDP.
Wspólnie pokręciliśmy się przez godzinę...35 km/h.
Marcin pojechał na śniadanie, ja jeszcze miałem czas. Ponownie postanowiłem pojechać do Niechorze z nadzieją, że więcej zobaczę uroków tego miasta. I zobaczyłem...Wilka wjeżdżającego do miasta.
Do 9- tej zrobiłem 80 km i udałem się na rozdanie nagród BB Tour. Miłe rozmowy z uczestnikami BB.
Potem ? wsiadłem z rowerem do samochodu Roberta Janika. Spokojnie wysadziłem mnie od razu po przejechaniu obwodnicy Słupska. Stąd od 14 do 23- ciej zrobiłem kolejne 220 km. Po drodze zajechałem do Lucjana dać mu jego komplet BB,
takowy miał dostać też Marecki bo i jemu wziąłem...tyle, że nie odebrał telefonu przed 23- cią.
Szkoda, że nie wróciłem z własnym strojem...sam Organizator nie wiedział jak to się stało, że do Rewala mój strój nie przyjechał.

od m. Cedry Małe jechałem w deszczu do samego domu- łącznie 80 km. Było super bo nastawiałem się na co najmniej 150 km, wtedy też by było dobrze. Na więcej nie mam motywacji. Zwycięzca BB TOUR 2014 GRATULACJE
Zwycięzca BB TOUR 2014 GRATULACJE © Robert1973 ...ze Zdzisławem Kalinowskim
...ze Zdzisławem Kalinowskim © Robert1973 ...z Robertem Janikiem
...z Robertem Janikiem © Robert1973 W oczekiwaniu na Zwycięzców