avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579842.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg

Czwartek, 18 września 2014 · dodano: 18.09.2014 | Komentarze 0

siedemdziesiąte piąte TRZYSTA / w tym roku /.
czyli jadę od wczoraj od 16-tej. Teraz jazda po mieście- czwartek zaczynam od drugiego okrążenia w mieście- planowane łącznie 5 okrążeń, każde po 25 km: Nad Jarem-Modrzewina-ul. Mazurska- trasa Unii Europejskiej / w tą i z powrotem /- ul. Browarna, pl. Słowiański- ul. Warszawska do ronda i z powrotem, dalej przez ul. Grunwaldzką do ronda Kaliningrad- ul. Rawska- ul. Bema- ul. Traugutta-ul. Agrkoli-ul. Kościuszki-ul. Legionów- ul. Ogólna- Nad Jarem.
Zakończyłem jazdę chwilę po 4 nad ranem. Zaraz potem poszedłem spać, praca na II zmianę.
Głupio tak w kółko jeździć bez muzyki. Asfalty też ładne. najbardziej podoba mi się świeżo oddana do użytku ul. Browarna bo....
nie zrobili na niej DDR. Noc ciepła, niezbyt wiało- do Ornety jechałem szosowym Giantem, w Elblągu szosowym Wheelerem.
...tak bardzo nie chciałbym już w tym roku jeździć nocą, tylko wyłącznie za dnia.