avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579842.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Eg-Malbork-Sztum-Kwidzyn-Jeleń-Gniew-Tczew-Lichnowy-NDG-Kazimierzowo

Niedziela, 14 września 2014 · dodano: 15.09.2014 | Komentarze 0

jeśli chodzi o TRZYSTA, pomyślałem sobie, że już nie będę jeździł nocą. Nic z tego, zabraknie mi dni.
Skoro rower jest tylko częścią mojego życia...nie mam tylu wolnych dni. Ale spróbuję za to nie jeździć nocą, gdy jest zimno.
Trzeba trochę nadrobić bo grudnia w ogóle nie biorę pod uwagę do swoich statystyk.
Dziś na szczęście nie miałem czasu za dnia dla roweru- skoro zapowiadała się ciepła noc postanowiłem noc spędzić rowerowo.
Marecki pojechał PKP w okolice Bydgoszczy z elbląskimi bikerami- obiecał wrócić rowerem przez Kwidzyn.
Wyjechałem Im na przeciw wyjeżdżając z E-ga  o 18.10- niestety w Sztumie na 50 km otrzymałem informację, że wracają pociągiem.
Trudno, nie zamierzałem wracać- pojechałem dalej na Kwidzyn przez most na Wiśle i dalej krajową "1" do Tczewa.
Zamiast bruku na Malbork wybrałem drogę przez Tczew . Ciepło, przyjemnie, szosowym Giantem.
O północy byłem kilka km przed Elblągiem w  ...Kazimierzowie. No i jechałem dalej po kolejne TRZYSTA.