avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579842.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg i okolice / dalekie oczywiście /

Czwartek, 11 września 2014 · dodano: 11.09.2014 | Komentarze 0

siedemdziesiąte trzecie TRZYSTA / w tym roku /.
Dziś podobne uczucie co wczoraj.
Wyjechałem z domu przed 5- tą nad ranem- zjeżdżam przez miasto w dół, a tu zdziwienie....
Marecki siedzi na rowerze i jedzie Hetmańską...żartuję, to było planowane.
Marecki jak co rok ma jakiś kongres w Gdańsku, spytał mnie dwa dni temu, czy mu nie potowarzyszę o tak zwyczajnej przecież porze?
No to już wiecie co mu odpowiedziałem. Pojechaliśmy trochę okrężnie- mgła niesamowita, aż do samego Gdańska.
jazda, jak jazda, trochę gadania było.  Gdańsk Letnica to był cel.
W domu byłem o 11- tej mając blisko 160 km na licznku. Znowu żal był schodzić z roweru mając na myśli rowerowy cel.
Poszedłem więc planowo o 13- tej do pracy...aby wypełnić raport o urlop wypoczynkowy, jednodniowy.
Spytano mnie w robocie poco go biorę...no, żeby wypocząć odpowiedziałem, na rowerze oczywiście.
Wracając z Pasłęka widziałem uciekającego z miasta Tomara...pozdrawiam.
Wracając z Nowego Dworu Gdańskiego widziałem uciekającego z miasta Mirka...pozdrawiam.
Takie jak te dni i sytuacje muszę wykorzystać. Zbliża się grudzień, czas się kończy, pogoda jest zmienna.
A muszę zrobić to co powiedziałem i sobie obiecałem.
Marecki został w Gdańsku.