avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577602.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Niedziela, 25 maja 2014 · dodano: 25.05.2014 | Komentarze 0

już wczesnym rankiem pojechałem na własne oczy zobaczyć to, co wczoraj ujrzał Marecki.
Wcześniej z radością pisałem o przepięknej trasie 56 km na Wysoczyźnie Elbląskiej. Oto, co na niej w jej połowie się pojawiło: Koniec jazdy po pięknym asfalcie
Koniec jazdy po pięknym asfalcie © Robert1973

Przed tym znakiem można spokojnie rozwinąć 60 km/h- więc trzeba będzie hamować. Nie jest jednak tak źle, że mogłoby być gorzej.
Jest bowiem alternatywa...choć na razie w budowie.
Ale za to po tym będzie można jeździć
Ale za to po tym będzie można jeździć © Robert1973

Jadąc z Tolkmicka przez Kadyny nie ma znaku zakazu dla rowerów. Na trasie jest jeszcze wiele ciekawych oznaczeń:
Ciekawe
Ciekawe © Robert1973 Ciekawe
Ciekawe © Robert1973
Tylko szkoda że taka krótkaTylko szkoda że taka krótka © Robert1973

Najpierw od lewej jest koniec miejscowości, a po przejechaniu 50 metrów znowu jest koniec tej samej miejscowości.

Ciekawe
Ciekawe © Robert1973

Oczywiście nie czepiam się, że jeszcze jednych znaków nie zdjęli, czepiam się jednak dlaczego już te nowe stawiają, skoro nie powinny jeszcze zaistnieć. Jak można dać już zakaz dla rowerów, gdy nie ma jeszcze bocznej dla rowerów drogi ?
Wieczorem pojeździłem od Helenowa do Nowakowa- to zobaczyłem w Adamowie.