NDG-Gdańsk + miasto- Straszyn-Pruszcz Gd-Koszwały-NDG-Marzęcino-Nowakowo-Elbląg + miasto

Sobota, 12 kwietnia 2014 · dodano: 12.04.2014 | Komentarze 1

dwudzieste pierwsze TRZYSTA / w tym roku /.
Około 7 nad ranem było już po wszystkim- potem jeszcze wyjazd do serwisu po górala.
Nic szczególnego. Nie było zimno, szkoda, że jeszcze tak długo noc trwa.
Pojeździłem sobie po Gdańsku bo jak wcześniej pisałem tylko nocą da się tu jeździć rowerem-
fajne podjazdy / 5 km / ul. Słowackiego do lotniska i Jaśkową Doliną- oraz potem na Straszyn.
Bez znaczącego wiatru. Lekki dyskomfort był bo jeszcze mnie bolą plecy- "korzonki" dopadły mnie w środę.
Nic dziwnego- wliczone mam to w koszta w marcu lub kwietniu / zmiana pogody /.
Da się jeździć pod warunkiem, że przestrzega się dwóch zasad:
1- trzeba za wszelką cenę wsiąść na rower
2- trzeba z niego na koniec zejść.
Za Marzęcinem skręciłem w "ślepy" jakiś 4 km odcinek do nieczynnej przeprawy promowej w m. Kępiny Małe.
Ależ wspomnienia powróciły- na początku rowerowej przygody, jakieś 7 lat temu regularnie tu jeździłem...