avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577261.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Niedziela, 23 marca 2014 · dodano: 23.03.2014 | Komentarze 0

czternaste TRZYSTA / w tym roku /.
Wyjazd o 6- tej, jazda po Wysoczyźnie Elbląskiej albo w deszczu albo po mokrym asfalcie.
O 9 -tej stawiłem się w suchym komplecie na elbląskiej Starówce, nie mogło mnie zabraknąć bo...
w Elblągu rozpoczął się sezon rowerowy.!!! Czekałem na niego z utęsknieniem. Teraz mogę legalnie jeździć. 9 z minutami
9 z minutami © Robert1973 Elbląscy i...rosyjscy bikerzy
Elbląscy i...rosyjscy bikerzy © Robert1973 Potem jazdą patataj, wszyscy dojechaliśmy do Stegny. To też oznaka rozpoczętego sezonu. Ciekawe jak sobie kilometry liczy osoba na bagażniku ? Czyli...sezon rowerowy rozpoczęty
Czyli...sezon rowerowy rozpoczęty © Robert1973 Potem jeszcze z małą grupą dojechałem do Krynicy Morskiej Zatoka Gdańska w Krynicy Morskiej
Zatoka Gdańska w Krynicy Morskiej © Robert1973 Maskotki Mierzei
Maskotki Mierzei © Robert1973 Wróciłem do domu o 16.30. Zmieniłem rower, obuwie i...znowu pojechałem do Stegny sprawdzić, czy Nikt czasem nie został. Na plaży Nikogo już nie było. ewentualnie w którejś z knajp mógł być jeszcze Fish z Radziem. Nie sprawdzałem. W tempie 28 km/h wróciłem do domu. Stegna nocą