avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577848.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg

Wtorek, 17 grudnia 2013 · dodano: 17.12.2013 | Komentarze 0

...tak sobie myślę, że wtedy choć jedną z tych nocy chciałem przeznaczyć na leniuchowanie. No bo wykorzystałem przecież każdą z nich, każdą wolną. Raz, tylko raz chciałem leżeć i nic nie robić. Jak to dobrze, że mi się nie udało.
Teraz, gdy jest zima to tęsknię za tym okresem i myślę, że w przyszłym roku wykorzystam go jeszcze bardziej maksymalnie. Aż w końcu będę się tym wszystkim bawił, każdego dnia z uśmiechem.
Niby 50 wspaniałych długich dni rowerowych miałem w tym roku. Nie dało się więcej bo cały ten rok podporządkowałem MRDP- pewnie zbyt mocno się oszczędzałem, ale nie żałuję bo każdą cenę byłem w stanie zapłacić za końcowy efekt w tym ultra maratonie. Na rowerze tak naprawdę istnieję dopiero od 6 lat. Jeszcze jestem na etapie, że sam sobie i innym muszę udowodnić swoją siłę.
Ale jeszcze niech minie kilka lat, jeszcze kilka przyjemnych wspaniałych rowerowych lat...naprawdę mam wspaniałe marzenia rowerowe.
I tylko żal mi jednego. Rowerzyści w moim mieście są nade wyjątkowi- jazda przy wielu z nich choć trwa niewiele dla mnie / no bo nigdy nie przekracza 100 km /- jest jazdą pełną emocji. Może dlatego, że wszyscy przypominają mi moje rowerowe początki... chciałbym na stale jeździć z jednym z moich kolegów...elbląskich kolegów. No bo jestem z Elbląga.
A Elbląg istnieje na rowerowej mapie Polski.
...mam nadzieję, że Księżyc patrzy na mnie.