Włocławek-Toruń-Bydgoszcz-Świecie-Grudziądz-Kwidzyn-Malbork-Elbląg

Poniedziałek, 30 września 2013 · dodano: 01.10.2013 | Komentarze 0

czterdzieste piąte TRZYSTA / w tym roku /.
Dzień jak co dzień. Z Włocławka wyjechałem przed szóstą nad ranem.
Na liczniku- minus 0,5 stopnia Celsjusza. Nie wiem, ale na rowerze jakoś to zimno znoszę, pieszo nie chciało by mi się
o tej porze z domu wychodzić.
Toruń przywitał mnie mgłą, był cieplejszy. Zobaczyłem tu dwa najnowsze mosty, jeszcze w budowie.
Trasa na Bydgoszcz...stan ujdzie w tłoku.
W Bydgoszczy pojechałem zobaczyć kontrowersynją DDR- w internecie śmieją się z tych zawijasów.
Środek ścieżki nie ukończony, więc po całej nie przejechałem, ale oznajmiam, że tak właśnie musi być wykonana bo
gdyby była po linii prostej to dzieci by nie podjechały do góry- na zdjęciu tego nie widać, ale tam jest jednak różnica wzniesienia nawet na dole.
Potem na drodze ciężko było. Wiało mi w twarz centralnie, najgorsze było to, że wiatr był cholernie zimny- słońce niby świeciło, a
zmarzłem niesamowicie.
Nie ma co pisać- kolejne trzysetki zaliczone. Trzeba jeździć dalej...