Elbląg

Wtorek, 13 sierpnia 2013 · dodano: 13.08.2013 | Komentarze 0

Pamiętam tamten dzień doskonale, cztery lata temu. Wtedy blisko mojego domu także przebiegała trasa poprzedniej edycji Rowerowego Maratonu Dookoła Polski- przejechałem z Nimi kilkadziesiąt kilometrów- na każdą osobę patrzyłem z podziwem, z godnością.
Nie chodzi o to, że ja tego dnia nie miałem więcej siły- chodziło tylko o to, że branie udziału w tym maratonie w ogóle nie brałem wtedy pod uwagę- cóż z tego, że miałem siły na jeden lub dwa dni- nawet nie rozważałem możliwości wzięcia w nim udziału bo 10 dni takiej jazdy było dla mnie kosmosem, czymś o czym wtedy marzyłem i choć byłem pewien, że to kiedyś się stanie- tamtego dnia byłem pewien, że to jeszcze nie teraz. Więc przejechałem z Nimi dwie, trzy godziny.
I byłem dumny niesamowicie z tego, że mogłem wtedy być choć chwilę z Nimi, przy Nich- każdy z Nich był dla mnie inspiracją.
...teraz jestem z Nimi. Więc gdy pomyślę, że tak właśnie może Ktoś teraz o mnie myśli, to większej nagrody być nie może.