avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578108.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg- "Dookoła jeziora Drużno"-Elbląg-Nowy Dwór Elbląski-Elbląg

Środa, 11 kwietnia 2012 · dodano: 11.04.2012 | Komentarze 0

Wyjechałem o 5.30 i pojechałem do pracy na 7-mą przez Kepę Rybacką / 38 KM /.
Następnie w godz. 13-15 na torze wrotkarskim zrobiłem 52 KM- kilka honorowych rundek zrobił ze mną Kuklynsky, który przypadkowo mnie namierzył.
Potem trochę pracy, na obiad i o 18-tej stawiłem się na Placu Jagiellończyka, by gdzieś pojechać w towarzystwie. miałem do tej chwili 98 KM.
Oto Oni
elbląscy Bikerzy © Robert1973

Elbląscy Bikerzy © Robert1973

Postanowiono, że jedziemy wokół jeziora Drużno- wiedziałem, że nie będę Im towarzyszył non stop bo będzie też jazda płytami, albo polem, a ja jako jedyny miałem szosowy. Dojechałem z Nimi do m. Karczowizna. To Kanał elbląski
kanał elbląski © Robert1973

Cyranka i Cyraneczka

Potem koledzy pojechali przez pola, a ja miałem dogonić ich drogą okrężną. Już byłem prawie w Jelonkach jak zobaczyłem, że...zgubiłem przednią lampkę, któa pękła mi z umocnienia. Cofnąłem się kilka km i udało mi się ją odnaleźć. niestety nie mogłem jej przymocować. Nie miałem szan dogonić Kolegów- skręciłem na Stankowo i przez Nowe Dolno wróciłem do Elbląga- lampkę trzymałem w ręku przez jakąś godzinę. Do domu przyjechałem o 21.15- miałem w tym momencie 166 KM. Zjadłem dwie czekolady, trochę płatków na sucho i...pojechałem do Nowego Dworu Elbląskiego dojechać do dwóch stów. W jedna stronę akurat miałem 17 KM. Jechałem od 22 do 23.15. Było niesamowicie ciepło. Pierwszy raz w tym roku czułem ciepło mimo tak późnej porze- było 10-12 stopni, już nie wiało. I pomyśleć, że jeszcze w niedzielę o 19- tej uciekałem do domu z powodu zimna.
m. Niwy Dwór Elbląski © Robert1973

mój rower © Robert1973

A to poklejona lampka
lampka przednia © Robert1973

Tak na 27 KM/h średnio jechałem.