avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577261.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

PLUTON - to brzmi dumnie.

Sobota, 26 czerwca 2021 · dodano: 27.06.2021 | Komentarze 0

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 542 tysiące 220 kilometry.

o północy byłem zaledwie kilka kilometrów od końca świata.
Już tylko z Lucjanem, Sławkiem i Krzyśkiem Radzikowskim.
Nowa Karczma, Piaski.
Już nie pada. Już jesteśmy po pierwszym przejeździe na moście obrotowym na Przekopie Mierzei Wiślanej.
Byliśmy tam w dniu wczorajszym jakoś o 22- giej. I tego dnia właśnie, czyli 25 czerwca było jego oficjalne otwarcie !!
W Krynicy Morskiej pojeździliśmy po nowo wybudowanych drogach dla rowerów.
Są krótkie, ale nowe, asfaltowe, szerokie, czyste.

Z powrotem dojechaliśmy aż do Mikoszewa...ale już bez Krzysztofa.
Wschodu Słońca na Mierzei nie było, w zamian był zachód Księżyca.
Zbyt szybka jazda sprawiła, że wschód oglądaliśmy na posesji Lucjana popijając wspaniałą kawę
przed piątą nad ranem.
Do domu wróciłem ze Sławkiem.
W Elblągu szybka zmiana roweru, i tak Wheelerem pojechałem jeszcze  po pączki Rafiego do Pasłęka,
aby mieć super łakocie po śniadaniu.
Impreza jak najbardziej na OK.