avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577467.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

CZTERDZIESTA PIERWSZA ULICA KSIĘŻYCOWA

Niedziela, 19 lutego 2017 · dodano: 20.02.2017 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 128.277 km. 1411 dni
Do lądowania pozostało 882 dni. KOD POKŁADOWY APOLLO : 10.19

aparat pada, ja nie.
Jadą wczoraj do Bydgoszczy w Grudziądzu skręciłem na Świecie. Powrotnie wracałem inną drogą, przez okolice Torunia.
Od razu wpadłem na krajową 80- tkę i 20 km przed Toruniem skręciłem w znane mi Zarośla, by ponownie znaleźć się w Lulkowie.
Po rozmowie z pracownikami Urzędu Gminy odnalazłem w tej miejscowości księżycową, działka nr 69/8. Na zdjęciu, które przesłał mi Fliker, jest tylko początek drogi. Dziś droga jest dłuższa, ale i tak nie jest skończona. Nie ma przy niej tabliczki, jest jeden dom.
Po Lulkowie znowu wpadłem na DK 91 i przez Grudziądz wróciłem do domu. To znaczy przez Marzęcino, by jakieś normalne te kilometry były.
Jest cieplej, choć wiosna to jeszcze nie jest. Doceniam, pamiętam mrozy. A ja przyjdzie lato to nigdy nie napiszę, że jest gorąco.
Centrum Astronomii, zamknięte.
Województwo kujawsko pomorskie zaliczone. Teraz będę tylko przez nie przejeżdżał.