Eg-Malbork-Grudziądz-Iława-Siemiany-Iława-Ostróda-Eg

Niedziela, 15 maja 2016 · dodano: 15.05.2016 | Komentarze 3

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 165.209 km.
1691 dni.

jazda od 5 do 17- tej. średnia 29 km/h.
Pierwsze 105 km pod silny wiatr, potem jechałem non stop szybko, 60 km ze 40 km/h, z wiatrem.
Jak dojechałem do Iławy to okazało się, że w mojej restauracji nie wydają jeszcze obiadów.No to skoczyłem do odległych o 16 km Siemian. Oczywiście wróciłem do Iławy na obiad. Leciałem jeszcze potem szybko z jakieś 30 km do Ostródy.
No a potem deszcz, znowu pod wiatr i znowu deszcz. I tak 75 km jakieś.
Połowa maja, czyli wieje, leje i jest bardzo zimno. Jeszcze w tym roku w krótkim stroju nie jeździłem, nawet w połowie.

Grudziądz
Grudziądz © Robert1973 Propel na tle Jezioraka w Siemianach
Propel na tle Jezioraka w Siemianach © Robert1973 Już dawno jest zimno, od początku wieje, za 10 minut zacznie lać, a ja nie przestanę jechać
Już dawno jest zimno, od początku wieje, za 10 minut zacznie lać, a ja nie przestanę jechać © Robert1973

| 19:14 środa, 18 maja 2016 | linkuj Krzyś, to bardzo piękne jest co napisałeś, zapamiętam to na zawsze.
Wlod, to nic takiego, naprawdę, ja wyjechałem tylko koła sprawdzić, te co mam, karbonowe, a mianowicie jak zachowują się na wietrze i w deszczu.
Wlod
| 17:06 wtorek, 17 maja 2016 | linkuj Szacunek! Ponad 300 km w jeden dzień od wschodu do zachodu słońca. Mimo zmiennych warunków gratuluje. Też chciałbym takie dystanse rejestrować na własnym liczniku.
Dalej będę spędził Twoje dokonania.
Pozdrawiam
Włod
kbialy2002
| 04:41 wtorek, 17 maja 2016 | linkuj I już posypały się trzysetki...
Ten rowerek powinieneś nosić przypięty na łańcuszku do szyi... Wygląda jak kolia...
Ale ostatnio pogoda się zawaliła...