Czwartek, 12 maja 2016 · dodano: 12.05.2016 | Komentarze 2

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 165.737 km.
1694 dni.

przez tak mnóstwo monotonnych dni, jak i przez ten dzisiejszy, tworzy się moja historia.
To nie są moje słowa, niezmiernie jednak cieszę się, że brzmią w moich ustach... ja naprawdę jestem normalny.
Tylko troszkę denerwuje mnie to, ze istnieją ludzie, którzy nie są w stanie zrozumieć, że ktoś może myśleć inaczej niż oni.
Nawet przez chwilę nie brakuje mi anonimowych komentarzy.
Mam wiele pretensji do życia. Jest ono jednak za krótkie, by codziennie rano budzić się z pretensjami do całego świata.
Każdego ranka więc wsiadam na rower, z samego ranka...znajomi dzwonią już do mnie po czwartej nad ranem, bo wiedzą, że na pewno o tej porze nie śpię, to miłe dla mnie, wiem dlaczego to robią.
Codziennie od życia mam do wykorzystania co najmniej cztery godziny na rower. I wykorzystuję je- niewykorzystane nie przechodzą na następny dzień.
Mam nadzieję, że tylko diabeł nie chce, abym dojechał na Księżyc. Wiecie co mówi, gdy słyszy jak moja stopa po obudzeniu się dotyka podłogi ?-...cholera, znowu wstał.

jutro będę duży, dzisiaj jestem mały.