avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Nowakowo-NDG-Nowy Staw-Lisewo-Kończewice-Tczew-Pszczółki-Pruszcz Gd-Gdańsk-Koszwały-NDG-Marzęcino-Nowakowo-Eg

Sobota, 13 lutego 2016 · dodano: 13.02.2016 | Komentarze 3

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 178.195 km.
1783 dni.

Marecki nie przyjechał na zbiórkę o 5.00, Krzyś za to był za wcześnie. Zostałem sam. Przez godzinę jeździłem w mieście szukając Kogoś do jazdy. Znalazłem...Kudłatego jadącego do pracy. Wróciłem więc do domu po muzykę i potem wyjechałem....gonić Krzysia, Mariusza i Sławka jadących do Tczewa. Złapałem ich w Pszczółkach, byli już z grupą rowerową z Tczewa.
Przejechałem z Nimi jakieś kilkanaście km. Łącznie na tym dystansie zrobiono cztery przerwy, to nie na moje siły.
Pogadałem i...wróciłem do domu. Z braku czasu. Góralem.
Dzisiejszy dzień był dla mnie księżycowy. Po raz pierwszy w tej drodze średnia na dzień do celu spadła mi poniżej 100 km na dzień.
Obecnie wynosi: 99 km i 942 metry. I zapewniam, że się ponad 100 km już nie podniesie.