Morąg- Łukta- Olsztynek- Wielbark-Szymany-Szczytno-Barczewo-Olsztyn

Sobota, 30 stycznia 2016 · dodano: 30.01.2016 | Komentarze 6

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 180.033 km.
1797 dni.

od północy jadę z Mareckim, w celu zdobycia portu lotniczego Olsztyn Mazury w miejscowości Szymany k. Szczytna.
Oddany do użytku jakieś kilkanaście dni temu. Bardzo ładny, pachnący nowością, mało ludzi było, a samolot tylko jeden- do Berlina.
Podobno ma się latem wszystko rozkręcić.
Mrozu nie było, ale wiatr mimo wszystko zimno potęgował, mi było zimno. Miało padać, a nie padało.
Ogólnie super, poza odcinkiem 30 km po łatach, dziurach i piasku na odcinku od Szczytna do przedmieść Olsztyna.
Nie mogę sobie poradzić z długa jazdą po fatalnym podłożu. Jak tylko przed Olsztynem pojawił się gładki asfalt to ochoczo popędziłem do miasta wpadając do niego z hukiem.
Po raz pierwszy zobaczyłem tramwaj w Olsztynie. Olsztyn oczywiście Elbląga nie lubi, albo na odwrót, mało, śmiał się kiedyś, że Elbląg jest wsią przedzielona dwiema liniami tramwajowymi, a dziś...sam posiada. I dobrze. Trzeba przyznać, że tramwaje mają nowocześniejsze od tych w Elblągu.
A w Szymanach w sklepie spożywczym właściciel zrobił mi kanapki, z masłem i szynką, które oczywiście kupiłem. Pierwszy raz mnie coś takiego miłego spotkało. Sam zaproponował.
Wyjazd OK.

Szczytno © Robert1973 Tramwaj to jest
Tramwaj to jest © Robert1973 Um w Olsztynie
Um w Olsztynie © Robert1973

| 19:59 poniedziałek, 1 lutego 2016 | linkuj Marcin-Częstochowa: To ten model. Polecam, nieprawdopodobna moc za śmieszne pieniądze.
Gość | 23:23 niedziela, 31 stycznia 2016 | linkuj Najbardziej mi się spodobał port lotniczy - taki nieprzesadnie zatłoczony.
A, niezatłoczon był, z powodu wczesnej pory i niedowiezienia przez pkp, pasażerów.
A Ci nie wsiedli do pkp, bo i po co, jak samolotów brak.
Ale dzięki temu, zrobił się taki po ciąg przyczynowo-skutkowy.
niedzielny rowerzysta | 19:21 niedziela, 31 stycznia 2016 | linkuj ten świerk po lewej przy UM jakieś 20 lat temu uratował mi życie wracając ze starego miasta wieczorową porą na kwaterę ( w delegacji ;)
Pozdro
| 19:08 niedziela, 31 stycznia 2016 | linkuj Marcin, ta lampeczka jest Mareckiego, może odpowie Ci , jaki to model.
A pomysł z Radomiem ok, stanie się.
stachuj51 | 18:04 niedziela, 31 stycznia 2016 | linkuj No to teraz kolej na lotnisko w Radomiu.
Marcin - Częstochowa | 09:46 niedziela, 31 stycznia 2016 | linkuj Panie Robercie, co to za lampeczka bo widzę, że ilość światła zupełnie przyzwoita a i nawet odcięcie ma dość wyraźne więc nadaje się na szosę. Czasami zaglądam na bikestats i czytam sobie o co ciekawszych wycieczkach. Gratuluję samozaparcia. Może jakieś obliczenia jeszcze Pan dorzuci jak duży Księżyc przed Panem, jakiej wielkości kątowej tarcza itd.... :-)
Sam już wykręciłem ponad 100 tyś km ale jako, że mieszkam na południu to mało jeżdżę na północ. Chyba w tym roku odwiedzę Mazury. Życzę kolejnych kilometrów i pozdrawiam Marcin.