avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575865.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Ziemia i okolice

Wtorek, 29 grudnia 2015 · dodano: 29.12.2015 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 183.725 km.
1829 dni.

Od dziś i u mnie jest zimowo. Śniegu co prawda nie ma, ale za to jest już przenikliwie zimno, mroźno.
Jazda od 5 nad ranem w ciemnościach to już nie jest wycieczka krajoznawczo poznawcza. Zdaję sobie sprawę, że to jeszcze nie jest to, ale zimno jest fantastycznie.
Dwie godziny jadę do pracy, a mam raptem do niej po linii prostej 3,3 km. Bo Mikołaj znowu mi nawigacji nie sprezentował.
Jak łatwo się domyśleć...z powrotem też zabłądziłem. Po drodze na obwodnicy spotkałem najpierw Radzia, a potem goniłem Krzysia
( nie mylić z Marco Pantani ). Nawet nie rozważałem tego, aby zdjąć rękawice i sfocić Go. Przejechaliśmy razem drogę do Nowakowa.
Na koniec szosowymi rowerami, oprócz propela i oczywiście osobno pojechałem na myjkę. Jedyne co mogę na koniec sezonu dla nich zrobić to zwyczajnie je umyć. I tak zrobiłem. A za kilka dni oba wezmę pod rękę, wsiądę do tramwaju i zawiozę do serwisu.
Wiem co w nich nie działa, kompletnie za to nie wiem, jak to naprawić. I nie wstydzę się tego. Znaczących napraw nie wykonuję.
To część mojej wygody w drodze na Księżyc. Jakiś luksus muszę mieć po drodze, bez względu na koszty.