avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575865.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYCOWA CYFRA 101

Środa, 28 października 2015 · dodano: 28.10.2015 | Komentarze 4

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 190.853 km.
1891 dni.

wyjechałem po piątej nad ranem. Przed pracą zrobiłem 50 km. No, jak dla mnie to jeszcze nie ma zimy. Zimno jest, ale nie marznę.
Po pracy 10 km na zmianę roweru.
Reszta po południu, najpierw odprowadziłem kolegów na posiłek do Okonia w Zielonym Grądzie, potem sam poleciałem starą "7"- ką. Chciałem dojechać do Małdyt, niestety szybko z drogi zawróciłem- na wysokości Zielonki Pasłęckiej na pobliskiej drodze ekspresowej był wypadek. Było ciemno, widziałem jedynie rozwalony motocykl. Pełno policji, lekarzy, straży pożarnej. tak więc stara siódemka zawaliła się tirami które kierowane były tu na objazd. Zawróciłem do domu.

Sierra wyzwanie podjął...pozostał Krzyś.

| 20:57 czwartek, 29 października 2015 | linkuj Naprawiłem błąd
Gość | 20:55 środa, 28 października 2015 | linkuj Nie chce sie wymadrzac, ale cyfry sa znakami graficznymi, za pomoca ktorych reprezentuje sie liczby. Tych znakow graficznych jest jedynie dziesiec (0, 1, 2.....9) i ich kombinacja sa w stanie reprezentowac nieskonczony zbior liczb. Np. liczba 101 jest graficznie reprezentowana przez cyfry 1, 0 i 1 zapisane obok siebie.
| 20:35 środa, 28 października 2015 | linkuj właśnie się dowiedziałem z internetu. Zmarł. Z niewiadomych przyczyn stracił panowanie nad motocyklem, przewrócił się, dwa samochody go ominęły, trzeci niestety po nim przejechał.
Gość | 20:22 środa, 28 października 2015 | linkuj http://info.elblag.pl/53,43149,Smiertelny-wypadek-na-S7-Nie-zyje-25-letni-motocyklista.html