avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

ZIEMSKIE 44 KSIĘŻYCOWE 116

Poniedziałek, 28 września 2015 · dodano: 28.09.2015 | Komentarze 3

Odległość Księżyca od Ziemi wynosi 195.287 km. To 1921 rowerowych dni.
To już...16 dzień bez wypadku. A jak już do Niego dojadę, to przestanę jeździć na rowerze. Bo nikt mnie nie namówi na powrót na Ziemię
A jak już do Niego dojadę, to przestanę jeździć na rowerze. Bo nikt mnie nie namówi na powrót na Ziemię © Robert1973 A potem będę chodził tylko po górach. Mam nadzieję, że są tam góry
A potem będę chodził tylko po górach. Mam nadzieję, że są tam góry © Robert1973 Wheeler już po naprawie, z nowym widelcem
Wheeler już po naprawie, z nowym widelcem © Robert1973

po wypadku na inny rower wsiadłem bez problemu, bez emocji, normalnie, jak każdego dnia.
Dziś odebrałem wheelera z naprawy, późno, nie śpieszyłem się z jego odebraniem.
Dziwnie było na samym początku. Stres mały był. Bo to z niego spadłem. Po 70 km mi przeszło.

Albioszka | 06:13 środa, 30 września 2015 | linkuj Chcesz rzucić rower?!
| 21:00 wtorek, 29 września 2015 | linkuj prawda. Ja wjeżdżałem do Marzęcina, a Wy wyjeżdżaliście. Sorry, za ciemno było, nie poznałem Was.
sierra
| 07:24 wtorek, 29 września 2015 | linkuj Robert, tak patrzę na tę fotkę z 19:42 i takie mam wrażenie, że się mijaliśmy przed Marzęcinem -no bo Kto mógłby podróżować rowerem o takiej nieprzyzwoitej godzinie ;)
P.S.
Byłem z Władkiem na "Wietrznej rundce..."